31. joulukuuta 2013

Hyvästi 2013, Tervetuloa 2014

Jälleen kerran on taas yksi mahtava vuosi takanapäin. 2013 vuosi on ollu täynnä iloja ja ehkä hiukan surujakin. Pääasiassa mulla on kuitenkin ollut ikimuistoinen vuosi. Oon saanu tän vuoden aikana tosi ihania uusia ystäviä ja tehny vaikka mitä kivaa! Oon ollu mm. Robinin keikalla, ratsastusleirillä Parkanon ratsastustallilla, Mansesterin, Kid1n, Tehosteen ja Kodolsin "keikalla" ja niin edelleen. Oon myös alottanu ihanimman ravurin liikuttamisen ja tutustunu muutenki ihaniin hevosiin. Muttajoo, tää vuosi ei mahdu kuviin eikä sanoihin, niin paljo mulle on tapahtunu (:

Sain eilen uuden phonen, Nokia Lumia 620. Syynä se, että mun vanha kännykkä oli jotenki "liian" vanha ja en päässy sen netillä Tabletille. Mutta nyt kun mulla on tää uus kännykkä, pääsenki käyttämään kännykän nettiä tabletilla. Ottakaa selvää, mutta nyt kuvia.

Hyvää uutta vuotta!

29 kommenttia:

  1. Kuvien perusteella, tais ollla aika kiva vuos! :D

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus :)! Millä teit bannerin ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: väsäsin sen pixlr:illä(ilmainen kuvanmuokkausohjelma netissä)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jos haluut käydä kurkkaamassa, niin mun blogi on http://elamaniheposet.blogspot.fi/

      Poista
    2. Kiitti, käyn kommaamas -->

      Poista
  4. Sinut on haaste!
    http://foreverchristmasgirl.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tervetuloa lukemaan blogiani! Kirjoitan itsestäni ja muista asioista jotka elämääni kuuluu. Ja jos haluat saat liittyä lukijaksi, se olisi kiva juttu. Kun minulta on ylittynyt 25 lukijaa pistän arvonnan pystyyn. Osoite: minundream.blogspot.fi!

    VastaaPoista
  6. tosi kivoja kuvia! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Hienoja kuvia sait otettua! Ratsastusleirit on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, onhan ne, parhaita ♥ Ainaki jos on hyvä leiriporukka (Y)

      Poista
  8. Kuulostipa sun vuosi kivalta, ja tietysti näyttikin! Kivoja kuvia (:

    VastaaPoista
  9. Banneri on kiva, ja tänne sopis ehkä joku tausta(?) :) Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taustaa oon jo kauan miettiny, mut en vaan löydä sopivaa :D kiitti (:

      Poista
  10. kivoja kuvia ja kirjotat kivasti :3

    VastaaPoista
  11. Sulla on tosi kiva blogi, kirjotat hyvin ja banneri on kiva ! Sun vuosi kuullosti hauskalta :-)

    VastaaPoista
  12. Hui kuinka monella keikalla kävit viime vuonna! ite en tainnut käydä yhdelläkään :D Mutta blogi on mielenkiintoinen ja kuvat kivoja:)!

    d-pilviunelmia.blogspot.com
    valokuvausblogi → eveliinaelm.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD ei ne ollu sellasia keikkoja :D paitsi toi Robinin (: Kiitti, liity toki jos haluut (:

      Poista
  13. Tosi kiva postaus ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista