31. joulukuuta 2014

Vuosi 2014

Tää vuosi on mennyt todella nopeasti ja paljon on ehtinyt tapahtua. Kokonaisuudessaan voin silti myöntää, etten olisi muuttanut mitään tästä vuodesta. Ne kaikki ilot ja surut on kasvattanut mua niin paljon. Mä oon saanut ihan huippuja kavereita lisää ja viettänyt laatuaikaa eri ihmisten seurassa. Tähän alle oon kerännyt vielä eri kuukausilta niin sanotusti parhaita paloja.

Tammikuulta onkin vain 3 postausta, hups... Mutta silloin vietin aikaa kavereiden kanssa ja kävin shoppailemassa. Muuta mä en sitten juuri muistakaan, on siitä nyt jo melkein kokonainen vuosi.

Helmikuussa olin Jalmarin mukana Seinäjoella raveissa. Se olikin ikimuistoinen kokemus. Lisäksi olin jälleen kerran shoppailemassa Tuurissa ja Seinäjoella.

Maaliskuussa tuli puolivuotta ensimmäisestä käynnistä Montun tallilla. Lisäksi kävin tallilla ratsastelemassa ahkerasti.

Huhtikuulla kävin Hevoset 2014 messuilla. Lisäksi kävin ahkerasti tallilla ja Montu hyppäsi ensimmäisen kerran takajaloilleen ratsastaessa. Lisäksi ratsastin ensimmäisiä kertoja Jalmarilla. 

Toukokuussa menin jälleen Jalmarilla useammin ja lisäksi koitettiin hypätä ensimmäisen kerran Montulla. Shoppailin myös ahkerasti.

Kesäkuussa mulla oli yhden kaverin kanssa viikon verran kaksi ponia vähän kuin ylläpidossa. Viikko meni niiden kanssa. Lisäksi kävin Ähtärin eläinpuistossa ja Powerparkissa juhannuksena. Kaiken huipuksi olin ensimmäisen kerran Isac Elliotin keikalla.

Heinäkuussa olin yksin Tuurissa Isac Elliotin keikalla, joka olikin mahtava keikka! Sen lisäksi kävin Komiat Hevooset nimisessä tapahtumassa.

Elokuussa alkoi taas koulu. Kuun alkupuolella kävin estetunnilla Dimonan tallilla ja myöhemmin kuvailemassa Tuurin Miljoonahevoset kisoja. Lisäksi aloitin blogin puolella "Kuukauden suosikit" postaukset.

Syyskuussa täytin 14-vuotta. Ratsastin yhä enemmän Jalmarilla ja Montun kanssa alkoi pieni alamäki, kun se alkoi hyppiä takajaloilleen.

Lokakuulla olin parin päivän "leirillä" Hippiinassa ja siellä innostuin enemmän maastakäsittelystä. Kävin myös Tampereella Ideaparkissa shoppailemassa.

Marraskuussa kävin jällen kerran Isac Elliotin keikalla. Kävin tallilla pari kertaa ja ratsastelin Jalmarilla, kun taas Montua lähinnä vain maastakäsittelin.

Joulukuulla oon käynyt ahkerasti ratsastelemassa ja kävin vuokraamassa Dimonan tallilla Rafi tammaa. Lisäksi kävin mm. Hööksissä ja Tuurissa shoppailemassa, jälleen kerran.

Hyvää uutta vuotta!

2 kommenttia: