5. huhtikuuta 2015

Kuulumiset ja virpomispäivä


Nyt on luovin otsikko ikinä... Aloitetaan maanantain kuulumisilla. Mä luin koko maanantain kokeisiin, koska en tajunnut aihetta yhtään. Fysiikka ei oo mun lempiaine todellakaan... Kauhulla odotin kokeen tuloksia, mutta sain jopa numeron 8, mikä oli todella hyvin! Mitään muuta ihmeellistä viikolla ei ollutkaan. Perjantai oli vapaa ja niin on seuraava maanantaikin. Toisin sanoen nyt on menossa "pääsiäisloma", jota itse en kyllä sano lomaksi, vaan pidennetyksi viikon lopuksi.

 Tuossa näette emokalan ja sen poikasen kokoeron tällä hetkellä!

Täällä Etelä-Pohjanmaalla virpomispäivä oli vasta eilen, lauantaina. Saatiin todella hienoja oksia, joita mä tietenkin innokkaana kuvailin. Kaikista parasta oli se, että itsellekin jäi karkkia syötäväksi. Lisäksi leivoin valkosuklaakakun, jonka ohje löytyy täältä. Ainut vain, ettei kaupassa ollut enää maustamatonta tuorejuustoa ja oli sitten pakko laittaa maitosuklaatuorejuustoa, joka värjäsi kakun. Muutenkin mokasin kakkua tehdessä, mutta ihan hyvää siitä loppujen lopuksi tuli!


Miten te olette viettäneet tätä "lomaa"?

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mulla menee pääsiäisloma rennosti, käyn hevostelemassa ja teen kaikkea mukavaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mullakin taitaa käydä noin, ainaki heppailemista on ollut :D

      Poista
  2. Hienoja kuvia! Täällä kävi virpojat jo viikko sitten :D mäkin aijon nyt pääsiäisen ajan ottaa rennosti ja käydä heppailemassa :)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus!:) mä oon vaan ratsastanu ja ollu kotona. Mun loma jatkuu koko ensiviikon, koska lähdemme Lappiin:)

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! Meillä virpojat kävi jo palmusunnuntaina :D Hyvää pääsiäistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ai teilläkin kävi jo silloin, samoin sulle :)

      Poista
  5. Ihania kuvia! Mä oon vaan viettäny pääsiäistä syöden karkkia, ja tallilla käyden :D

    VastaaPoista
  6. Todella kiva postaus & hienoja kuvia! :')

    VastaaPoista