24. heinäkuuta 2015

Ostoksia ja kännykkäkuvia


Kaverini uskalsi väittää, että käyn usein kaupoilla kuullessaan, että olen menossa Vaasaa kohti. Kiistän väitteen, vaikka alitajuntani sanoo siinä olevan jotain ideaakin. No, sanotaankin, että olin taas shoppailemassa, mutta tällä kertaa Vaasassa. Kävin koittelemassa monia erilaisia paitoja, mutta tällä kertaa paitoja ei lähtenytkään kotiin asti. Sen sijaan löysin Vero Modalta pieces:in mustat pillifarkut n.35€, jotka olivat älyttömän hyvät jalassa. Ainut vain, että seuraavassa kaupassa samantyyliset farkut olivat 15€ halvemmalla, mutta onneksi ne olivat eri merkkiä. Siltikin asia jäi ärsyttämään.. Onko muille käynyt noin, että onkin löytänyt jostain halvemmalla juuri ostetun asian?


H&M:ltä löytyi 15€ maksavat urheilurintaliivitt, jotka ostin lahjakortilla. Lisäksi löysin Cubukselta kauan etsimäni juoksuhousut. Ne olivat tarjouksessa 15€ ja siitä löydöstä olen erittäin tyytyväinen. Olen etsinyt kauan juoksuhousuja, mutta kaikki ovat niin kalliita. Nyt vihdoin löysin kivat pöksyt, jotka olivat vieläpä niin halvatkin! Voin sanoa, että olen tyytyväinen.

Kesken loppuva sateenkaari ⎪ Tää on niin hyvää :p ⎪ ♥ ⎪ Nää oli niin hienossa kukassa, että piti ottaa kuva!

Snapchatin laatuja, mutta paras heppanen ♥ ⎪  Kuvahan sen kertookin ⎪ Kaverin rippijuhliin -> ⎪ Kätyrit

 Riparille lähdössä ⎪ Klimppikaakaota, jota läikytettiin mun puolesta ⎪ Laukkaratsusimulaattoreita!! Tuollaisia oli Powerparkissa ⎪ Kuva kertoo

10 kommenttia:

  1. Mulle käy tosi useasti noin, että kun löydän jotain kivaa, niin sitten samanlainen tai samantyylinen löytyy eri paikasta halvemmalla.. Kiva postaus ja kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, toi on niin rasittavaa :/ Itelleki on käyny jo useamman kerran tuollai :D Kiitti!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus ja mukavia ostoksia! :)

    VastaaPoista
  3. Joo mullekkin käy joskus samalla tavalla että ostamani tuote löytyy toisesta paikasta halvemmalla.. Kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onneksi en oo ainut "kärsijä" näköjään :D Kiitti!

      Poista
  4. Sinut on haastettu: http://liinunpikkasetponit.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista
  5. Hienoja kuvia ja kiva postaus! :-)

    VastaaPoista