7. elokuuta 2015

Iltakuvaukset


Olin tiistai-keskiviikko välisen yön kaverillani. Nukuimme leikkimökissä ja kävimme joskus loppuillasta kuvaamassa. En nyt osaa sanoa tarkkaa kellonaikaa, mutta myöhään! Aurinko oli jo laskenut suurin piirtein ja kuvista tuli jopa ihan kivoja. Menimme taas saman sillan alle heittelemään kiviä, kuin yleensäkin. Sieltä en saanut tällä kertaa niin hienoja kuvia kuin joskus, mutta kyllä niihinkin sopii tyytyä. Kuvaamisen jälkeen alettiin syödä herkkuja, joita olikin yllättävän paljon, kun katsottiin grammoja(suurin piirtein puoli kiloa kaikkea). Yö meni hyvin ilman mun turhia säikähdyksiä, kuinka ikkunan takana olisi joku. Tää yökylä olikin viimeinen mahdollinen tämän kesäloman aikana ja se harmittaa hiukan, koska suunnittelin alkuun kaikki mahdolliset yökylät läpi.. Eniten kuitenkin harmittaa se, että kesäloma on mun osalta todella pian ohi! Maanantaina alkaa jo koulu, hyi kauheata.

20 kommenttia:

  1. Tosi hienoja kuvia taas, varsinkin toi eka! :) Mulla alkaa koulu onneks vasta tiistaina, mutta kesäloma olis kyllä saanu kestää vielä vähän pidempään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin kyllä tykkään siitä :) Ja täysin samaa mieltä, loma sais olla pidempi :/

      Poista
  2. Upeita kuvia! ♥ Mä olen oikeastaan lähemmäs puolet kesästä nukkunut siskoni kanssa meidän leikkimökissä, ja kieltämättä usein kun kuuluu jokin ääni niin alkaa miettimään että onkohan siellä ulkona joku.. :D Ja mulla alkaa koulu tiistaina, olis kyllä ainakin pari viikkoa pidempään voinut loma vielä kestää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha, tehän ootteki nukkunu sielä kauan! Ai sullaki alkaa koulu vasta tiistaina :D Eniten harmittaa se että lämpimämmät alkaa vasta nyt :/

      Poista
  3. Vaau mä en käsitä miten hyvin sä osaat kuvata! Mut oot oikeessa, loma saisi olla pidempi! Mutta periaatteessa kun miettii on ihan jees kuitenkin mennä kouluun moikkaa kavereita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiitos paljon Ella :3 Toisaalta toikin on kyllä totta, vaikka oon nähnyt tämän loman aikana kavereita enemmän kuin kouluaikana :D

      Poista
  4. Eka ja kuudes kuva on aivan älyttömän hienoi!

    VastaaPoista
  5. Tosi hienoja kuvia! :) Meillä alkaa koulu keskiviikkona, tänä syksynä jännittää enemmän kuin ikinä koulun alkaessa, koska menen ihan uuteen kouluun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Ai sulla vaihtuu koulukin, tsemppiä koulun alkiin :D Mullakin jännittää sitten ensi vuonna, kun vaihdan opiskelupaikkaa, hui..

      Poista
  6. Sulle on muuten tunnustusta blogissani ;)
    http://polkuapitkineteenpain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Wau taas oot saanu hyviä kuvia otettua! Eka kuva ja toi vesiloiske on mun lempparit. Mulla alkaa koulu vasta torstaina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :) Voi ei, mulla alkaa koulu ihan liian aikaisin :D

      Poista