11. lokakuuta 2015

Puolikipeä kuvaaja


Pitkästä aikaa olin kisakuvaajana. Puolikipeänä ponnistelin itseni tallille. Vaatteita laitoin päälle useamman kerroksen, etten vain saa keuhkokuumetta tai muuta vastaavaa. Eikä siltä kyllä tuntunut! Eipä siinä olisi kylmä voinutkaan tulla, kun kuljimme kaverini kanssa väliä maneesi-piha. Lisäksi taas taluttelin Nebua yhdessä välissä vuorotellen kaverini kanssa. Yritin säätää maneesissa kameran asetuksia, mutta hyviä asetuksia ei vain löytynyt ja kaikki maneesikuvat epäonnistuivat suoraan sanottuna. Sen sijaan pihalta sain ihan kivoja kuvia! Pihalla en jaksanut säätää asetuksia yhtään, mutta ehkä ihan hyvä niin. Kuvat onnistuivat ihan hyvin niinkin. Nean blogista voitte lukea kisoista enemmän ja sieltä löytyy myös enemmän ottamiani kuvia!

 Tälläsen loimen mä haluaisin, jos omistaisin hevosen!

Aiheeseen liittymätön kysymys, koska olette viimeksi olleet kipeinä?

15 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Mä olen ollut viimeksi kipeä melkein kolme vuotta sitten.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Sulla onkin sitten hyvä vastustuskyky! :D Itse asiassa mä en muista koska viimeksi olin kipeä, mutta nyt taisi jonkinlainen tauti iskeä muhunkin.. :/ Harmi vain, kun on loma ja tehtävää olisi paljon!

      Poista
  2. Heei mistä oot ostanu noi keltaset hanskat ? Oon kuullu et ne on sika lämpimät ! Kivoja kuvia postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Agri Marketista taisin ostaa ne viime keväänä(?) :D Ne kyllä ovat lämpöiset ja tuli huomattua, että niillä on hyvä käännellä rattia ja muutenkin pitää ohjista kiinni :) Kiitti Nora!

      Poista
  3. Hienoja kuvia oot taas saanut napattua, totta maneesiin on joskus tosi vaikea löytää oikea asetus ja se ärsyttää lähes eniten talvella kuvaamisessa :/ En edes muista milloin viimeksi olen ollut kipeänä, oon itse aika harvoin sairastelevaa tyyppiä, ja joo koputan puuta etten vain nyt tule kipeäksi :D Nyt on ollut vain hiukan syysflunssaa nenä tukossa muttei muuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oikestaan se on aika paljon maneesistakin kiinni :D Olen yhdellä kisapaikalla ollut, jossa sai todella hyviä kuvia maneesista! Toki talvikin tuo omat haasteensa, kun on pimeämpää :/
      Mullakin on nenä ihan tukossa ja varmaan kuumettakin jonkun verran, vaikka mittari näytti alilämpöä :D

      Poista
  4. Hienoa kuvia, kävin katsomassa Neankin blogista kun halusin nähdä niitä lisää :D

    Mä olin viimeksi syyskuussa kipeenä, ja mua ärsytti kauheesti koska oon harvoin kipeenä ja mulla oli just sillon alkamassa ravileiri D: Tulin päivän aikana kuumeeseen ja en voinut tietenkään lähtee sinne. Onneksi leirin pitäjä oli niin ihana kun lupas että saan mennä sinne seuraavana päivänä, jos oon terve. Se oli kyllä helpotus, sillä olin aina haaveillu päästä ajamaan raviradalle, edes hiitille, ja viimein seki toive toteutui, vaikka läheltä piti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huijjui, siitä tuli noinkin pitkä kommentti :D

      Poista
    2. Haha, eipä tuo nyt ihan ylipitkä ole, sen jaksaa vielä nimittäin lukea :D
      Kiva, että kävit Neankin blogissa! Siellä nimittäin oli juuri ratsastuskuvia enemmän :)

      Outs sullahan olikin todella ikävään aikaan tuo sairastuminen! Mäkin olin joskus 11-vuotiaana kipeä hiihtoloman enkä päässyt tallille silloin ja sehän kans ärsytti! Sulla se sentään päättyi noin onnellisesti! Tuo leirin pitäjä oli kyllä kiva :) Eipä kaikki antaisi noin tehdä :D

      Poista
  5. wautsi, sulla on tosi kiva blogi, liityn ehdottomasti lukiaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia, ihanaa saada tällaista mielipidettä! :3

      Poista
  6. Hienoja kuvia :) mulla on ollu tänä vuonna neljästi korvatulehdus, viimeksi elokuun alussa, mutta flunssaa ei oo aikoihin ollut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Hei mullakin oli korvatulehdus tämän vuoden puolella, olin unohtanut sen ihan täysin :D Se on kyllä kaamee tulehdus, se tuli huomattua.. Voin vain kuvitella tuon, kun se on ollut noinkin usein sulla!

      Poista