21. toukokuuta 2019

Voiko vielä julkaista talvikuvia?


Viime päivinä on tarjennut hyvin toppi päällä ulkonakin. Siksi onkin hyvä aika palata ajassa taaksepäin helmikuuhun, jolloin oli vielä kylmä ja lunta. Niin ja penkkarit! Olin niissä alttarilta karannut morsian. Toki joku ihana pikkuinen huusi minut nähdessään, että "tuolla se haltija menee". Eli jollain tasolla olin haltijakin. 


Ajatus tästä asusta lähti siitä, kun mietin haluavani laittaa mekon päälle. Sopiva mekko taisi löytyä vielä saman illan aikana ja päätin heti, että haluan samalla mekolla Jalmarin kanssa kuvia - talvella. Ja sehän toteutui! Mekon helma vain hieman kärsi penkkareista. Ei, sen päälle ei oksennettu, vaikka nuo likatahrat vähän näyttävätkin siltä. Talloin vain itse mekon helmaa rekan kyydissä, jolloin se nappasi lisäväriä. Ja kyllä, nimenomaan minä itse talloin helmaa. 


Mekon lisäväristä huolimatta kuvaukset pidettiin, kun Nelli suostui kuvaamaan meitä Jalmarin kanssa! Ja pakko sanoa, että olen todella tyytyväinen näihin kuviin! Nämä on otettu jo 4.3, joten olen vähän myöhässä näiden julkaisun kanssa, mutta ehkä se ei haittaa. 

Pakko jakaa vielä tää kuva Litoristakin, joka on otettu samana päivänä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti