11. helmikuuta 2015

Hoitotarvikkeita

Jälleen innostuin tästä Blogitallin viikon blogihaasteesta. Tällä kertaa ideana on avata hiukan harjapakkien sisältöä. Ohjeet löytyvät täältä(<-linkki).


Kuten voi huomata, mulla harjapakkina toimii sanko. Sanko on pinkki ja siinä lukee Montun nimi(+ tuollainen piirretty ravuria(?) esittävä siluetti). Toisella puolella on sitten vielä uudemman kerran Montun nimi ja lisäksi mun taiteilemia perhosia ja kukka. Sisältöä tarkastellessa voi huomata, että harjojen lisäksi sangossa näyttää asustelevan naruriimu. Naruriimu on jäänyt sankoon, ja sieltä en sitä onnistu hukkaamaan. 

Esittelen nyt vain tuon ostamani sangon harjat, jotka olen myös itse hankkinut. Montulla on siis paljon muitakin hoitovälineitä, ei vain nämä. Hoitovälineet ovat varsin sekalaisia ja siinä missä kaverillani on tiettyä väriä hoidokilleen, niin Montulle olen ostanut kaikenväristä, mitä eteen sattuu.
1. Magic Brush on harja, joka löytyy suurella todennäköisyydellä yhä useammasta harjapakista. Ostin kyseisen harjan viimeksi hevosmessuilta vitosella ja ostos on kyllä ollut hyvä!
2. Harjakampa, jota en ole varmaan ikinä käyttänyt kunnolla. Montun jouhet ovat omistajan toimesta aina niin siistit!
3. Yleisharja, joka on jostain syystä vihreä... Tätä harjaa olen käyttänyt kaikista eniten ja sen huomaakin jo hieman harmahtavasta väristä!
4. Hikiviila, jota olen käyttänyt tähän mennessä vain ehkä kerran? Tuollainenkin oli silti pakko hommata.
5. (kärsinyt)Kaviokoukku, josta näkee kyllä käytön jäljet. Pahimmillaan kun otin tilsoja tuolla irti, niin koukku vääntyi ihan pystysuoraksi.
6. Pääharja, jonka ostin 2014 joululahjaksi Montulle, mä niin rakastan tuota väriä!
7. Piikkisuka on yksi hoitoväline, jota harvemmin käytän. Siitä syystä harja onkin vielä noin siisti.

Harjojen omistaja tutkimassa harjojen laatua ja innokas irtokarvojen harjaaja(huomatkaa uusi Magic Brush - harja!). 

Voisiko joku kertoa, miksi mun kotoa löytyy tällainen kasa harjoja, joilla en tee kotona yhtään mitään...? Osa on ilmeisesti ollut tarkoitus viedä Montulle, mutta ne ovat unohtuneet kaappini kätköihin. Itseasiassa en edes muistanut tuon sinisen pölyharjankaan olemassaoloa. Ehkä tuosta osa lähtee mun mukana seuraavaksi tallille. Lisäksi osa oli mulla ja mun kaverilla, kun meillä oli silloin kesällä viikon "ylläpidossa" ponit.

Millaisia harjoja teiltä löytyy?

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) En tiennykkää et sulla oli noin paljo harjoja... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Itseasias mäki yllätyin, että niitä oli noinkin paljon... :D

      Poista
  2. Kiva postaus! Itekkin teen tuon huomenna:)

    VastaaPoista
  3. Kivoja harjoja Montulla! Pysteltä harjoja löytyy todella paljon ja läheskään kaikkia emme käytä. Osa harjoista pyörii myös meillä kotona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D tässähän on tosiaan vaan mun ostamat harjat Montulle, että näitä on enemmänkin tallilla :D

      Poista