2. tammikuuta 2016

Vuoden ensimmäinen


Vuoden ensimmäinen postaus, vuoden ensimmäinen aamu ja ilta, jotka ovat nyt jo takanapäin. Hullua ajatella, että nyt on vuosi 2016. Vuosi 2016 jolloin täytän 16, jolloin teen yhden suuren päätöksen opiskelupaikan valinnassa ja jolloin hankin itselleni uuden opiskelupaikan. Suoraan sanottuna stressaan jo nyt lähestyviä yhteishakuja. Olen vielä niin epävarma opiskelupaikan suhteen.. 

Olin vuoden viimeisen illan kavereideni kanssa ja kello 00:00 seisoin pellolla hyvässä seurassa ja räpsin valokuvia taivaalla välkkyvistä raketeista. Pellolla kuvatessani aloin miettiä, kun jossain blogissa joskus taidettiin mainita, että hän on katsonut elämänsä suurimmat hetket kameran linssin läpi. Surullista kyllä, mutta olen huomannut itselläni saman. Haluan säilöä jokaisen muiston talteen ja tästä syystä tiedostoni pursuavat valokuvia. Lupasin jo vähän niin kuin itselleni, etten tänä vuonna kuvaa niin paljoa, mikä ei kyllä tule onnistumaan. Pitäisi vain opetella elämään ajatuksella, etteivät muistot säily kuvissa, vaan mielessä. Kuvien avulla on vain helpompi muistaa eri asioita ja on niistä joskus hyötyäkin. Harmi vain, etten tekisi kuvilla mitään ilman blogia. Toki nytkin olen muokannut taas lisää tilattavia kuvia huoneeni seinille, mutta sen lisäksi ne vain lojuvat siellä tiedostojen kätköissä.


Mitä te teitte vuoden vaihtuessa?

14 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia & hyvää uutta vuotta!
    Mä olin vuoden vaihtuessa oman perheen kanssa ja pelattiin jotain pelejä yhdessä :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia! Ite olin kaverin ja perheen kaa käytiin kattoo rakettei ja tehtii kaikkee :D

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi tää! Mä olin uutenavuotena kans kattomas raketteja ja sitten ihan klo:00.00 mä seikkailin blogeissa. Taidan olla vähän liian riippuvainen blogeihin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Haha itellä sama vika, ainaki omaan ku tarkistan joka väli uudet kommentit :DD

      Poista
  4. Upeita kuvia! Me vietettiin uusi vuosi sukulaisten kanssa katsoen raketteja. :-)

    VastaaPoista
  5. Ihana taas tää postaus! <3 Osaat vaan kirjottaa niin hyvin ja kuvien laatukin on ihana <3 + sopivan mittanen postaus!
    Ite en saanut ees raketeista kuvia, kun kamera unohtui matkasta :D Mutta siis mekin ammuttiin raketteja vuoden vaihtuessa!




    kamillaino.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ihanasta kommentista! :3
      Täytyy sanoa, mutta itse en ainakaan edes tee niiden kuvilla oikeastaan mitään muuta kuin jaa tänne :D Sen sijaan rakettien ampuminen on varmasti hauska kokemus! :)

      Poista
  6. Itse oli klo. 00.00 jo nukkumassa (tai no, sängyssä, koiranpentu pelkäsi raketteja ja piti hereillä...). Mutta muuten katottiin perheen kanssa vaan telkkaria ja syötiin yms. yms. yms.

    pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mua niin säälittää koirat/hevoset ja kaikki eläimet, jotka pelkäävät raketteja :( Eiväthän ne voi tietää, mistä se pauke syntyy.. Tuo sun uusi vuosi kuulostaa todella tutulta, niin mäkin olisin tehnyt ellen olisi ollut kaverillani :D

      Poista