6. heinäkuuta 2016

Uudet ratsastusohjat

Joskus sitä löytää hiukan yllättäen jotain, mitä on etsimässä.


Saappaita etsiessäni jouduin pari kertaa sanomaan, ettei sopivia vain löydy, kunnes yhtäkkiä sopivat tulivatkin vastaan. Tällä kertaa löysin sopivat ratsastusohjat Jalmarille! Kuten tässä postauksessa ilmoitin, Jalmarilta katkesivat ohjat. Lupasin heti itse etsiä sille sopivat. Tampereen Ratsukellarissa ei ollut sopivia, mutta Keskisten kyläkaupasta löytyivät täydelliset meille. Ei ohjilla nyt niin suurta merkitystä ole, mutta näihin olen vain niin tyytyväinen! Ohjissa on kumipaikkaa, joten ne pysyvät todella hyvin kädessä. En ole kyseisiä ohjia vielä päässyt testaamaan Jalmarilla, mutta muilla ratsuilla olen samantyylisiä kokeillut ja todennut ne hyviksi. Kaiken lisäksi ohjien hinta oli vain 11.50€! En siis voisi olla yhtään tyytyväisempi.


Keskiseltä löytyi myös uusi, pehmeämpi pölyharja Jalmarille(4.50€), uudet ratsastushanskat minulle(5.50€), 3kpl urheilusukkia(5.95€), jälleen kerran yksi Victoria's Secret hajuvesi(9.75€), Mielensäpahoittaja -elokuva(5€) ja uusi Lumenen meikkivoide(4.95€). Löysin siis kaikkea melko halvalla! Lisäksi kävin viime viikolla myös kotikaupunkini Seppälässä tuhlaamassa 10€ lahjakorttini sinne. Löysin paidan, jonka alkuperäinen hinta oli noin 30€ ja nyt se oli vitosella! Lisäksi ostin farkkushortsit hintaan 15€.


Millaiset ohjat te olette todenneet hyviksi?

24 kommenttia:

  1. Kiva että löysit hyvät ohjat ja muutkin olivat kivoja ostoksia! Minunkin mielestä tollaset kumipaikkaiset ohjat ovat todella hyvät,koska ne pysyvät niin hyvin kädessä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli kyllä ihan huippulöytö! :D Aivan totta! :)

      Poista
  2. Se olit sinä! :D
    Näin sinut keskisellä! Olin juuri lähdössä pois noiden ratsi hanskojen luota todeten, että ne olivat minulle liian pieniä, sitten katsoin että sinä tulit siihen ja niin olit! Meinasin tulla juttelemaan, mutta en sitten kehdannut tulla "tuntemattomana"..

    Mutta kivoja löytöjä sinulla! :)
    (Itsekkin löysin vaikka mitä!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :DDD Olisit vaan tullu juttelemaan, uusiin ihmisiin on aina yhtä kiva tutustua! No, ehkä ensi kerralla sitten ;) Voi vitsit, tää oli kyllä hauska kuulla, että oot tunnistanu mut! :D Ja kiva kuulla, että säkin löysit jotain ostetavaa! Tuolta kyllä tuntuu löytyvän aina kaikkea enemmän tai vähemmän tarpeellista.. :D

      Poista
  3. Mä löysin tossa muutama kuukaus sitte ihan parhaat ohjat! Ne ovat toiselta puolelta kumiset ja toiselta nahkaiset, joten ovat myös kivannäköiset ;) Penni on myös ratsastuskoulumaiseen tapaan sellainen ohjien vetelijä, että napit ohjissa ovat melkein pakolliset. Näissä ohjissa on myös ne! Kaikenlisäksi ohjat ovat olleet alusta asti tosi pehmeät, joten täydellisempiä saa hakea!

    Aikasemmilla hevosilla kun olen mennyt niin monella on nuo samantyyliset. Paremmat ne ovat kuin ihan nahkaohjat, jotka omaan itse toisissa suitsissa :D mä kyllä olen jo haaveillut napillisista nahkaohjista joita löysin Hööksistä. Ne oli tositosi pehmeät.. Mutta ainahan sitä voi haaveilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kuulostaa kyllä todella mahtavilta ohjilta! Tuntuu, että niitä löytyy kyllä todella monia erilaisia, vaikka ennen ajattelin, ettei niistä nyt hirveästi voi olla valinnanvaraa :D

      Itse olen tottunut enemmän tavallisiin kangasohjiin, joten nämä ostamani ovat suorastaan luksusta niiden rinnalla :D Pito on nimittäin moninkertaisesti parempi ja siihen olen todella tyytyväinen! Hahah, haaveilu on jo puolivoittoa, vai miten se menikään :D

      Poista
  4. Kivoja ostoksia!
    Hienoa, että löysit hyvät ohjat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kans tyytyväinen näihin, ja etenkin ohjiin! :D

      Poista
  5. Mahtavia ostoksia superhalvalla, tekee hyvää kukkarollekin ;)
    Itse suosin juuri tuollaisia ohjia, tai semmoisia paksuja kumiohjia, jos tuosta mitään ymmärtää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hinnat kyllä yllättivät täysin! Mitä juuri katsoin hevosliikkeestä samantyylisiä ohjia, niin hinta oli kaksinkertainen näihin verrattuna, vaikka taitaa laadussakin olla eroa.. Joo ehkä mä ymmärsin mitä tarkoitat :D Itse en niin kokonaan kumisista ohjista välitä, mutta juuri nämä ostamani ovat hyviä, ainakin hetken aikaa :D

      Poista
  6. Ihana postaus, itse tykkään eniten sellaisista kumisista ohjista :)

    VastaaPoista
  7. Hyviä ostoksia, ja halvalla1! Muutenkin hyvä postaus!

    elaimetsydammessa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo totta, hinta kyllä sopii minulle mainiosti :D Kiitos!

      Poista
  8. Hyvät ostokset teit kyllä! Minulla on muuten samanlaiset hanskat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, mikäli ohjat nyt vain toimivat ratsastaessa yhtä hyvin :) Näitä hanskoja tuntuu kyllä olevan monella, mutta ne toden totta ovat hyviä! Edelliset kesähanskani ovat nimittäin myös samanlaiset ja vieläpä samasta paikastakin :D

      Poista
  9. Mulla on käytössä just samat ohjat ja samasta kaupastakin ostettu, on kyllä super hyvät ja toi harjakin on sama mikä meillä ;) mut tää oli kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, täähän oli hauska sattuma! :D Mahtavaa kuulla, että olet tykännyt noista ohjista! Ehkä ne toimivat yhtä hyvin meilläkin :D Kiitoksia!

      Poista
  10. Tosi kiva postaus taas! Mä oon todennut sellaiset kumiset ohjat parhaiksi, mutta kans tollaset nappulaohjat on hyvät. Toi harja on sama mikä Hutulla on käytössä, sillä se vaan on vuosien saatossa rähjääntynyt, ja harjakset ovat sinivalkoiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Itse en jostain syystä kumisista ohjista niin tykkää, vaikka kaiken järjen mukaan niissä pitäisi olla paras pito :DD Hauska kuulla! :D

      Poista
  11. Mullaki oli tommoset ohjat puol toista vuotta (mutta mä aloin saamaan niistä hirveät rakot viimesimpinä kuukausina jos menin ilman hanskoja) kunnes poni katkas ne kans :D nyt on kokonaan kumiset, jotka on super hyvät, ainut mitä kaipaan on noi näppylät joita niis ei oo :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä kyllä varmasti saa mahtavat rakot, uskon kyllä! Itselläni on kuitenkin se tapa, etten ikinä ratsasta ilman hanskoja niin ehkä säästyn tältä :D Kumiset ovat kyllä varmasti käsiystävällisemmät!

      Poista
  12. Meillä on tommoset saman tyyppiset, hyvät on olleet! Aiemmin oli kankaiset mutta ne oli tosi jäykät ja niiden katkettua sitten ostin tommoset kumiset, nyt ne on kyllä tosi huonossa kunnossa joten uudet pitäs hankkia. Mutta tää oli kiva postaus ja kivoja ostoksia oot ostanu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla tällaista! Kangasohjat kyllä ovat usein ainakin alkuun todella jäykkiä :o Näistä ostamistani menee kyllä varmasti pito nopeasti, mutta ehkä pärjään näillä jonkun aikaa :D Kiitos! Itsekin olen kyllä tyytyväinen näihin löytöihin :)

      Poista