19. huhtikuuta 2015

Valmennusta katsomassa


Tänään aamulla suuntasimme kahden kaverini kanssa kohti Kauhajoen ratsastuskeskusta Nina Fagerströmin valmennukseen. En tokikaan itse ratsastanut, mun taidot eivät sellaiseen riittäisi, mutta kaverini meni omalla hevosellaan, Nebulla ensimmäisessä ryhmässä. Yritin valmennuksen aikana kuvata ja kuunnella Ninan oppeja parhaani mukaan. Voin muuten sanoa, että mun mielestä Nina oli todella mukava ja hänen opetustyylinsä oli hyvä!


Vaikka musta aiemmin tuntuikin, ettei ratsastus innosta yhtään, niin tällä hetkellä haluan treenaamaan enemmän kuin koskaan aiemmin. Kuvittelen jopa, että voisin osata edes vähän paremmin kuin aiemmin. Toki tämä saattaa vain olla luulo. Kuulin valmennuksessa todella paljon hyödyllistä tietoa, jopa liian paljon. En mä voi muistaa kaikkea...  Oli huippua kuunnella noin hyvän valmentajan oppeja.


Oletteko te ikinä olleet valmennuksessa vain kuunteluoppilaana?

12 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Itse en ole tainnut koskaan olla vain kuuntelemassa valmennusta, mutta nyt kun tiedän että sieltä saa hyvää oppia ja varmasti myös tehtävä ideoista niin täytyypä suunnata joskus katsomaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Suosittelen kyllä, koska mä ainakin saan melko paljon irti jo pelkästä kuuntelusta :)

      Poista
  2. Kiva postaus! Vau, varmasti kivaa päästä seuraamaan niin taitavan valmentajan pitämää valmennusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, olihan tuo mahtavaa! :) Huippua, kun Kauhajoen Hevosurheilukeskus järjesti tuon! Ja vieläpä, että sitä sai mennä muutkin katsomaan :3

      Poista
  3. Varmasti mukava päästä kuuntelemaan ja seurailemaan huippuvalmentajan oppeja, itsekkin olen joskus muiden valmennuksissa kuunnellut mutten oo varma oonko ikinä sitten niitä kokeillut :DD Tosi hienoja kuvia taas, ainahan täällä on! ;)

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus!:) itse olen ollut katsomassa muutamia valmennuksia, mutta en niinkään kuunnellut oppeja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D Ai, mä just aattelin et meen tonne juuriki kuuntelemaan oppeja, ainakin tän valmentajan :)

      Poista
  5. todella kiva postaus!:) Olen itse käynyt katsomassa kaverini valmennuksia mutta ne olivat kouluvalmennuksia niin ei kiinnostanut niin paljon:D,vaikka onhan kaikenlaista ratsastusta kiva katsoa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kouluvalmennus voi kyllä olla vähän tylsempi, mutta oikeastaan sellastakin haluaisin katsomaan :D

      Poista
  6. Blogisi on arvosteltu! :) http://suomalaistasisua.blogspot.fi/2015/04/blogiarvostelut-osa-1.html

    VastaaPoista