30. toukokuuta 2015

Se ois sitte KESÄLOMA!


Huh, tämä lukuvuosi on ohi ja tiedossa pidempi loma! Ei läksyjä, ei kiirettä, ei kokeita, vaan lomaa! Tänään oli päättäjäispäivä ja saatiin todistukset. Olisihan ne numerot parempiakin voinut olla, mutta oon kuitenkin ihan tyytyväinen. Tästä on hyvä lähteä parantamaan! Vaikka oon onnellinen kesäloman alkamisesta, olo on kuitenkin hiukan haikea, koska yhdeksännen luokan oppilaat lähtevät opiskelemaan muualle. Kaikista pelottavinta on se, että ensi vuonna mä olen tuossa, missä nykyiset ysit tällä hetkellä. Mun pitää päättää jatko-opiskelupaikka! Toisaalta, se on vasta sen ajan murhe. Parempi nauttia kesästä kunnolla ilman kouluun liittyviä ajatuksia. Hyvää kesää kaikille!


Tänään olin koulun päättäjäisjuhlissa, jonka jälkeen käytiin kahvilassa. Maistoin kinuski-herukka kakkua, mikä oli muuten todella hyvää! Suoraan sen jälkeen lähdettiinkin taas tallille, mutta siitä kuulette lisää myöhemmin.


Mitä teette näin kesäloman alussa?

11 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia .3 ja hyvää kesää sullekin!

    VastaaPoista
  2. Hyvää kesää sinne!

    Itse karistin peruskoulun pölyt jaloistani ja onnistuin kuin ihmeen kaupalla välttymään itkulta. Pari luokkakaveria kyllä alkoi luokassa itkemään kun katottiin luokkaretkeltä kuvia - tosin itkun saattoi laukaista taustalla soinut See You Again -biisi. Ei ollut kyllä mullakaan kovin kaukana. Harmittaa kyllä kamalasti, kun paras kaveri jää vielä yläasteelle eikä keritä oikein näkemään kunnolla - hänellä kun on oma hevonen ja mulla venyy päivät 8 tunnin mittaisiksi koulumatkan takia :/ Mutta nyt kesällä pitäisi käydä hänen kanssaan talleilemassa ja muutenkin viettää aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mä tiedän, että mä ainakin tuun itkemään tossa tilanteessa.. Sama ongelma mulla, munkin yksi parhaimmista kavereista lähtee yläasteelta mun vielä sinne jäädessä :D Niimpä, onneksi tässä on kesää!

      Poista
  3. Ihanan kesäisiä kuvia ja erittäin hyvää kesää sulle! Eiköhän tää kesäloma lähde käyntiin heppailulla ja auringolla (jos nyt olisi aurinkoiset kelit siis) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :3 Mullakin lähti heti tänään jo heppailulla ja ensi viikolla on lisää tiedossa :)

      Poista
  4. Ihania kuvia!:) kun pääsin koulusta, menin tuttuun tapaan leipomolle syömään mehua ja pullaa:D sen jälkeen menin kotiin, viritin riippumaton ja löhöilin siinä melkein 5tuntia:D illalla kalastin ja kävin soutamassa veneellä:) talviturkinkin heitin äsken;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oi, kuulostaapa hyvältä :D Riippumatto ois ihana, harmi ettei meillä ole puita :/ Mä en kyllä vielä viittis heittää talviturkkii :D

      Poista
  5. Mä heitin samana päivänä talviturkin ja sitten alko 2 päivän päästä ratsastusleiri.
    Ps. En tiiä miks kommentoin sun vanhaan postaukseen, vaik ed edes lue tätä :D

    VastaaPoista